KNGF Geleidehonden introduceert Spup. Een nieuw hondenlabel om donateurs te werven voor de opleiding van geleidehonden. Spup is bedacht door Selmore Creative Agency.

Een Spup is een echte pup die wordt opgeleid voor een bijzondere taak. In amper 2 jaar tijd is zo’n pup in staat om mensen met een visuele beperking over straat te leiden of een kind met autisme te kalmeren in een panieksituatie. Dat maakt deze honden heel bijzonder.

Spup is een samentrekking van de url sponsoreenpup.nl die je stuurt naar het vernieuwde online sponsorplatform. Daar kun je ter plekke je eigen Spup uitkiezen. Vervolgens word je op de hoogte gehouden via Spupdates, in de vorm van verhalen, foto’s en video’s. Zo kun je de ontwikkeling van jouw Spup op de voet volgen.


Introductie nieuw label

“Met de introductie van ‘Spup’ heeft KNGF Geleidehonden een opvallend nieuw label dat het sponsorplatform op een hele aansprekende en vooral ook aaibare manier neerzet” aldus Jakko Achterberg, Creative Partner Selmore.

Het Spup-platform wordt aangejaagd met een campagne op tv, radio en social media en mikt in eerste instantie op particulieren. In een later stadium is het ook mogelijk om met je klas of bedrijf een Spup te nemen of zelfs een Spup cadeau te doen.

Ingrid Oosterveen, Manager Fondsenwerving en Communicatie: “Ze zijn uniek in hun soort, vandaar een eigen naam. Je sponsort echt een Spup en draagt zo persoonlijk bij aan de opleiding van die ene hond. Je bent heel betrokken bij alles wat de Spup leert, zowel bij het pleeggezin als later op school.”

Onze website gebruikt cookies