Iedereen met een KNGF-hond kan altijd rekenen op steun van de organisatie. Cliënten of pleeggezinnen met een vraag of een probleem komen als eerste terecht bij het Servicebureau. Of het nu gaat om een simpele kwaal of om een opvoedingstip: de servicebureaumedewerkers helpen ze uit de brand. Als er een specialistische kijk nodig is, weten ze precies wie ze moeten inschakelen.
Dit team weet dus van alles over hondenkwaaltjes en kleine gedragsproblemen. Daarnaast zijn het uitstekende planners, want met meer dan 200 honden in pleeggezinnen en meer dan 700 actieve teams van honden en bazen, is het een hele puzzel om iedereen van tijd tot tijd te bezoeken. Of om tussendoor een extra belafspraak met een instructeur te regelen. Een werpkist bij een fokgastgezin te krijgen. Alle pups tijdig een medische keuring te laten ondergaan. En ga zo maar door. Kortom, geen dag is hetzelfde bij deze afdeling met zoveel honden en mensen die een beroep op hen doen.
Er zijn helaas geen openstaande vacatures
Momenteel hebben wij geen openstaande vacatures. Houd onze website in de gaten en volg ons op LinkedIn om op de hoogte te blijven.
Als onze honden met pensioen gaan, zoeken we een warm thuis voor ze.
– Yvette


Heb je vragen over het werken bij servicebureau van KNGF Geleidehonden? Vraag het aan onze P&O adviseur Richard Dorstijn, hij beantwoord graag je vragen.
De hulphond neemt per dag 2 tot 6 uur aam de zorgtaken over van de naaste omgeving