Aangepaste werkwijze

Vanzelfsprekend passen wij onze werkwijze aan de actualiteit en landelijke richtlijnen van het RIVM aan. We kijken continu hoe we dat het beste kunnen doen. We willen een zo goed mogelijke service blijven verlenen aan onze cliënten en vrijwilligersgezinnen die momenteel een hond of nestje pups van ons in huis hebben. Hierbij stellen we de veiligheid en gezondheid van alle betrokkenen én het welzijn van onze honden voorop. En voelen wij ook onze sociale verantwoordelijkheid naar de maatschappij om verdere verspreiding van het Coronavirus in te dammen. 

Contact en bereikbaarheid

  • We stellen het op dit moment op prijs als eventuele vragen vooral per e-mail worden gesteld in verband met de minimale telefoonbezetting op ons kantoor. Mogelijk moet je iets langer wachten op een reactie dan je van ons gewend bent. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien.
  • Het kantoor in Amstelveen is niet open voor bezoek. Evenementen en trainingen zijn afgelast of verplaatst en de Beleving is tijdelijk gesloten. Ook de voorlichtingen van onze ambassadeurs worden helaas worden verschoven naar een later moment. 

Op de hoogte

De komende tijd vertellen we via onze social media kanalen hoe medewerkers en onze honden met de huidige situatie omgaan. En hoe wij de training en verzorging van onze honden voortzetten. Volg onze verhalen op Facebook of Instagram

Lees de veelgesteldee vragen over het coronavirus

 

Onze website gebruikt cookies